Problem sa getribom

Autor Dotz27, 21 Lipanj 2023, 09:11:52

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

Dotz27

Pozdrav, imam pitanje za strucnije za sad cu ovako a onda kod mehanicara jer sam prosao vec 9tkm na taj nacin. Auto lupka u getribi klasican zvuk druk lezaja, kad je kuplung stisnut ne cuje se ništa, kad se pusti ratatata nikad isti jednolican zvuk nekad jaci nekad slabiji, uglavnom nepravilan zvuk. Kad se auto gasi bez kuplunga zaronda i to fino u getribi, kad je stisnut ne ronda nista. Napominjem da auto ne trese u leru, pri gasenju i pri paljenju, normalno vuce ne proklizava niti ista se osjeti od simptoma osim tog zvuka.. Ima li netko ideju? Sam kao amater bi rekao druk lezaj ali obzirom da alfa ima kontra kuplung ne vjerujem da je to.. Tnx.

topolino

Kako zaronda kod gasenja sto je obicno problem zamasnjaka. Druk lezaj tuli/drobi kada je stisnuto kvacilo. Drugi problem je famozna M32 getriba i njeni cokoladni lezajevi.
ex giallo 126 Polski fiat, e rosso Ritmo 105 TC :D
Face free dude :DD:

Dotz27

Je ima smisla jer opcija krenut bez gasa pod kuplungom na tom autu nije opcija, cvili bas prilicno,ajd srecom pa imam cijeli set doma za nedao bog od bivse alfe :D Al ono sto je zanimljivo nema tipican zvuk lupanja zamasnjaka u leru kako je na drugim autima..

topolino

Kada pocne lupati u leru onda je pred raspadom. Kada je mjenjano ulje u mjenjacu?
ex giallo 126 Polski fiat, e rosso Ritmo 105 TC :D
Face free dude :DD:

gandi

#4
Koja alfa?
159 je tako rondala i nabijala kod gasenja kad je otisla klapna ma usisu. A na tom autu je jos u inzenjerskoj fazi isprojektirana tako da krepa.
Ovo kod stiskanja kvacila vuce na potisni.
A raspadnut dvomaseni zamasnjak se najbolje dijagnosticira po vibracijama kod kretanja.
M32 mjenjac zuji u 5. i 6. brzini kad se raspadnu lezajevi od te dvije brzine.
--->>>    click here      <<<---

Dotz27