ulje i benzin

Autor Tipo, 06 Siječanj 2015, 14:20:33

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

Tipo

znaci vako momci skoro sam kupio tipa dovezo sam ga bez problema 40 kilometara je preso bas fino i kad sam neki dan palio skino sam filter sa karba i normala upalio radio je jedno min i onda ga malo isturiram da bi mi na crijevo iberlafua koje je spojeno u granu zracnog filtera izbacio bas fino neke smjese nesto izmedju ulja i benzina nisam ni sam siguran sta je al mislim da je to dvoje mjesano, ugl odma pomislim da je otisla benzinska pumpa i rastavim je medjutim pupma je 100% dobra nigdje nije pukla membrana i slicno znaci nju moozemo otpisat pa me zanima vase misljenje sta bi moglo bit, samo da napomenem da je nivo ulja u motoru na samom max-u tako je bilo kako sam ga kupio i nikako da ufatim vremena da ga malo ispustim (mozda se i zbog tog ovo desava, ko kad sam laik veze nemam) eto svi savjeti i dijagnoze su dobro dosli  :82:

markohemarko

a jel baca uljne pare na iberlauf?
Možda je lagano zaštopano crijevo.
Jel moguće da si crijevo savio pa nije bilo prohodno kod turiranja?

Tipo

nista nema dok normalno radi cim gas udarim jaci tu curi ko ludo a crijevo nije nigdje savijeno ako mislis na iber lauf

Tipo

a zar je moguce da vise nista nikom ne pada na pamet

Puntigamer

Dok motor radi skini cep od ulja i vidi sto se desava. Obicno kod nekih fiata bude metalna spuzvica u cijevi za uljne pare sto se spaja na usis.

Sent from my HTC One using Tapatalk


Tipo


franjo-fritz

Ovak po postovima nemogu nista sa sigurnošću. Reci al mislim da je tu motor lagano mrtav tj.  Karike, nabija kompresiju u karter. Pa stvara tlak te mjesavine ulja benzina ko zna cega. Posto nema kud izlazi na iberlauf. Van
ex barava 1.4-12v ar 159 jtdm 2,4 oc.t. tuning brava 14.12v.80ks ex fiat tipo 20.16v . 16.8v 90ks  alfa164 20t  opel kadett 20.16v gsi ar 155 1,7-8vts.. 155 2,0-16ts. Honda civic 1,5 sedan projekt 250ks

franjo-fritz