Fiat tempra 1,9d pitanja

Autor CrimsonNox, 01 Ožujak 2017, 22:44:14

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

CrimsonNox

Evo da otvorim sebi jednu temu da mogu postavljati pitanja koja me muce jer sam laik sto se tice auta. Evo za pocetak ubrzo imam registraciju pa da promjenim sve filtere. E sad me zanima gledam na auto kresi filter goriva Comline EFF007 44kn, Fram P4183 76kn, ima bosch sa separatorom vode bez senzora i bosch sa separatorom i senzorom oni su 90ak kn. Koja je vasa preporuka i savjet koji da kupim.

Stilo M

Ni sa ovim od 44kn neces pogrijesiti
Novo je novo
PRODAJEM DIJELOVE ZA FIAT STILO 3V /5V/MW
https://www.njuskalo.hr/korisnik/car-parts001

gandi

Bosch ili Fram. Nisu cifre 440 i 900 kn pa da je neka drastična razlika.
--->>>    click here      <<<---

SEB

comline su ok filteri i nisu skupi
BERTOL AUTMOBILI specijalizirani Fiat,Lancia,Alfa Romeo servis- NOVOST: AUTO STOP brzi servis za sva vozila !!!
www.bertol-automobili.hr
091 62 22 223 SEBastijan Bertol

CrimsonNox


CrimsonNox

Evo imam sad problem, posudio prijatelju auto i udario ga je, puknuo branik nema velike stete. Malo se udubio blatobran... Sad me zanima di mogu nac polovni prednji branik u Splitu i okolici i da li pase sa tipa na tempru jer cu vjerojatno prije pronaci za tipa, te kako se okvirno krecu cijene?

gandi

S tipa ne pase.
Branik od tempre ti je od nekih 100 kn na dalje.

Sent from the Middle Earth by carrier pigeon

--->>>    click here      <<<---

CrimsonNox

Fala ti, pogledat cu danas kod ovoga u stobrecu, ako ne onda u dugopolje.

CrimsonNox