Zvučnici + mp3 player Pioneer (odabir)

Autor Fiume, 12 Kolovoz 2015, 20:24:36

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 2 Gosti pregledava ovu temu.

Fiume

Moja prva tema.


Totalni sam početnik. Imam pitanje za zvučnike. Mogu li dobiti joÅ¡ neÅ¡to bolji zvuk ako kupim bolji mp3, usb  player ?


U Puntu 1.2 S , zamijenio sam zadnja 2 standarna zvučnika  za  Pioneer TS A6926 (400W ) . Danas sve lijepo spojio, kupio stopice i spojio to kako treba. Zvuk je bolji nego Å¡to sam imao. Osjete se viÅ¡e basevi.


Pitanja
1.) zbog kratkoće kablova , morao sam kupiti kabel za zvučnike. Uzeo sam kabel  debljine 1.5 mm zbog stopica koje su samo te debljine imali. Da li je ta debljina ok ? ÄŒitao sam negdje da debljina kabela općenito  ne utječe na kvalitetu zvuka, ali ipak slažem se da debljina 2.5 puno bolja iz sigurnosnih razloga. Npr. teže dolazi do kratkog spoja i sl..  a i za gulit gumu oko nje  je puno lakse nego ove tanke žičice koje moraÅ¡ oprezno oko njih .

2.) Kad se spajaju dva kabela, zafrljite li samo jednu žicu preko druge  ili stavite u neÅ¡to tipa stopice. Nadam se da ste me razumijeli Å¡to sam htio reći, ako ne objasnit ću joÅ¡ . Želim bit siguran da ne postoji ili postoji takvo neÅ¡to Å¡to služi za spajanje žica.

3.) koji  MP3 USB player da odaberem , ovaj stari mi se ne sviÄ'a. Dao bi nekih cca 700 kn ili viÅ¡e ukoliko je kvaliteta očigledna. Odnosno hoću li dobiti neÅ¡to bolji zvuk ako kupim novi mp3 player ali ne neki  sad preskupi ?




Sprecifikacije trenutne koje imam:

Radio player -  Pioneer mosfet 50 w x4 (samo mp3 ima, čini mi se da je dosta stari)
http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/DEH-P40MP/page.html

Pioneer zvučnici TS A6926
http://www.tehnomanija.rs/auto-zvucnici/pioneer-zvucnici-za-kola-ts-a6926.html