Bravo tesko pali

Autor zelj01, 14 Listopad 2015, 22:42:05

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 2 Gosti pregledava ovu temu.

tom1961

Citat: golder  u 16 Listopad 2015, 14:02:26
j
kad jednom upali radice i bez senzora bregaste dok ga ne ugasis.
senzor radilice prekida kad se zagrije.
OK, hvala. Taj detalj mi nije bio poznat :crveni:
Kad ti brzina prijeÃ,,Â'e 100 km/h, viĹÄ,,e ne voziĹÄ,,, nego - gaÃ,,Â'aĹÄ,,.

tom1961

Citat: zelj01  u 16 Listopad 2015, 14:06:09
Ak taj motor ne pali bez jednog grijaca i ak mu to stvara problem. Cisto sumnjam. Pa senzor bregaste sluzi za paljenje kad jednom zapali mozes ga iskopcat i auto radi. Koliko ja mislim
Pa paljenje je svakako otežano bez tog jednog grijača, nisu bez veze stavljeni. Vjerojatno da je samo grijač, ne bi bilo problema. No, kombinacija grijača, akumulatora i senzora radilice stvara problem.
Kad ti brzina prijeÃ,,Â'e 100 km/h, viĹÄ,,e ne voziĹÄ,,, nego - gaÃ,,Â'aĹÄ,,.

zelj01


the-rider

bez jednog grijaca pali bez problema ako je sve drugo u redu
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far the wall moves after you hit it.

zetsthebunny

Glavni senzor za kut paljenja mu je na radilici, nebitno da li je na remenici ili zamasnjaku, a dotatni kut paljenja mu daje senzor na bregastoj...
Ako ti po dijagnostici kaze da ti nevalja senzor bregaste onda ili on nevalja ili ti motor nije u fazi, a kazes da ti motor nakon duzeg verglanja upali sto bi znacilo da je u fazi kako treba, drugim rijecima nevalja ti senzor bregaste a njega ispitas onako kako sam ti u jednom od proslih postova objasnio... Al ne citas sta pise...
A zasto ga ispitujes na taj nacin kako sam ti rekao... Zato jer kad iskopcas senzor bregaste onda EDC stavlja motor u safe mod ali i dalje pali ali mu malo duze treba da primi...
Drugim rijecima ako mu sa i bez senzora treba isto vrijeme da upali npr. 20sec onda ti je definitivno kvar njega ili njegove instalacije...
+385977970759 Zlatko

buzz11

Citat: tom1961  u 15 Listopad 2015, 14:36:30
Ima itekako. Ako remen cvili, znači da proklizava. Ako proklizava, znači da se alternator vrti sporije nego što bi trebao. Ako se vrti sporije, znači da je struja punjenja manja nego što bi trebala biti, no nekakva struja ipak teče.

Ne bi on popio akumulator u 10 minuta, jer dizelaš može voziti na akumulator satima (došao ja jednom iz Kutine za Zagreb bez remena, s ugašenim svjetlima doduše), nego mu baš drži napunjenost onako, ovlaš. Taman da pokrije potrošače, ali da mu ne ostane nikakve rezerve u slučaju da ne upali otprve. A ne upali ako mu je otišao jedan grijač.

Imao sam taj problem na Opelu astri i to više puta, jer mu je bila loša remenica alternatora i svako malo mi je cvilio i proklizavao, mijenjao sam remenje svakih nekoliko mjeseci dok nisam na kraju promijenio alternator. Počne cviliti i nakon nekoliko dana neće upaliti. Onda ga napunim, onda opet nekoliko dana mir... do novog remena.

Fakat ne znam kaj bi ti rekao. Napisao si roman koji je ptopuno pogresan. U alternatoru postoji regler koji je zaduzen da neovisno o broju okretaja i ukljucenih potrosaca odrzava napon punjenja izmedu 13,5 i 14,8 V. Kada je regler neispravan onda alternator ili ne puni ili prepunjava sto u oba slucaja ne valja.
Moze remen cvilit do imendana. Kakvo proklizavanje. Proqklizava kad nije dovoljno naspanan i svejedno puni. Dovoljno je vec 300 okretaja alernatora da fila punom snagom. Ne moze proklizavat 2000 okretaja kad se vozis 140 po autoputu recimo.
Astre od pamtivijeka imaju problem, kao i svi opeli vise manje, sa reglerima. Kad si promijenio alternator bilo je sve super jer na njemu bio i novi regler. Tebe je zezao regler, a ne cviljenje remena
meni je na 156 remen cvilio 100000 km pa nije popilo akumulator.
Ex: AR 33 1.7 16V, Fiat Brava 1.4 12V, AR 156 2.4 10V
Trenutno: AR 147 1.9 8V, Fiat Bravo 1.4TB MultiAir Sport 140, Audi A3 2.0 TFSI

golder

Citat: zetsthebunny  u 16 Listopad 2015, 17:05:53
Glavni senzor za kut paljenja mu je na radilici, nebitno da li je na remenici ili zamasnjaku, a dotatni kut paljenja mu daje senzor na bregastoj...
Ako ti po dijagnostici kaze da ti nevalja senzor bregaste onda ili on nevalja ili ti motor nije u fazi, a kazes da ti motor nakon duzeg verglanja upali sto bi znacilo da je u fazi kako treba, drugim rijecima nevalja ti senzor bregaste a njega ispitas onako kako sam ti u jednom od proslih postova objasnio... Al ne citas sta pise...
A zasto ga ispitujes na taj nacin kako sam ti rekao... Zato jer kad iskopcas senzor bregaste onda EDC stavlja motor u safe mod ali i dalje pali ali mu malo duze treba da primi...
Drugim rijecima ako mu sa i bez senzora treba isto vrijeme da upali npr. 20sec onda ti je definitivno kvar njega ili njegove instalacije...
sa crknutim senzorom bregaste nece upaliti ni za pet sati verglanja. nazalost isprobao sam to

zetsthebunny

Svi common-rail motori moraju raditi i rade bez senzora bregaste ali ih EDC baca u safe mod, a ti golder mozes pricati sta hoces al to je tak po defoultu...

Isprobano na svim common-rail motorima koje sam radio u zadnjih 18 godina rada, cak i kamionski pumpa-duse i
kamionski common-rail, a neces vjerovati cak neki benzinski rade ali jako lose i nemirno...
Senzor kuta paljenja na radilici im je glavni i bez njega nece raditi uopce...

a ovo sto si naveo da s crknutim senzorom nece upaliti stoji ALI samo ako je senzor u "Å¡lusu" i salje cudne podatke u EDC, ali ako se senzor "ugasio" ili ako ga iskopcas onda je tu druga prica..

a o toj prici ja govorim posto je zelj01 naveo da mu auto upali ali nakon duzeg "verglanja"... prati malo pricu a ne komentiraj bezveze i nemoj decka upucivati u krivom smjeru do njegovog kvara...
+385977970759 Zlatko

zetsthebunny

Citat: tom1961  u 16 Listopad 2015, 15:22:12
Pa paljenje je svakako otežano bez tog jednog grijača, nisu bez veze stavljeni. Vjerojatno da je samo grijač, ne bi bilo problema. No, kombinacija grijača, akumulatora i senzora radilice stvara problem.

ali nije stvar senzora radilice nego senzora bregaste...

zelj01 je rekao da je Radio dijagnostiku i izbaci 3 greske: 1 grijac otiso, senzor polozaja bregaste i mjerac mase zraka.

sve tri greske su mu velike sto se tice rada motora, ali senzor bregaste mu je najveci problem prilikom paljenja, posto kaze da mu je samo jedan grijac riknuo.. a mjerac protoka zraka mu je kasnije bitan u radu motora tj. snage motora i potrosnje goriva...
+385977970759 Zlatko

zelj01

#39
Stavljen je akumulator i ipak stari senzor. Veli majstor da probam pa da vidim. S tim da je rekao da je remen krivo stavljen. Za jedan zub. Al me zanima ak je senzor u pitanju kako pali uglavnom ok a kad postoji auto onda ne pali. Nebi li onda svaki put kod paljenja bio problem? Za sad je sve ok. Vidjet cu ujutro kak ce palit

Stileros

Probaj dizne provjerit .. meni na mom jtd u jedna dizna bila losija i duze mu je nekad trebalo da upali . Verglao je al je upalio .. a nekad bez frke upalio .. sve dok jedan dan uopce nije htio palit .. dizna je skroz probila ..
cim sam dao kontakt pocela je pisat na povrat .. a to nesmije ..
Zamjenio diznu i auto pali ko mina :)

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk

:abarth:

zetsthebunny

Citat: Stileros  u 16 Listopad 2015, 23:25:47
Probaj dizne provjerit .. meni na mom jtd u jedna dizna bila losija i duze mu je nekad trebalo da upali . Verglao je al je upalio .. a nekad bez frke upalio .. sve dok jedan dan uopce nije htio palit .. dizna je skroz probila ..
cim sam dao kontakt pocela je pisat na povrat .. a to nesmije ..
Zamjenio diznu i auto pali ko mina :)

Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk


Tako je...
Moze biti i stvar povrata injektora...
A to se trebalo gledati dok je auto bio spojen na dijagnostiku tak da se vidi kakav je tlak goriva u railu prilikom paljenja a posebno koji injektor previse vraca goriva...
+385977970759 Zlatko

zelj01

Zvao sam naknadno ovog koji mi radio dijagnostiku i veli da su injektori ok. Jedan malo odstupa al ne jako i da je to dobro

zetsthebunny

Citat: zelj01  u 17 Listopad 2015, 05:35:00
Zvao sam naknadno ovog koji mi radio dijagnostiku i veli da su injektori ok. Jedan malo odstupa al ne jako i da je to dobro
On na dijagnostici moze vidjeti samo koliku kolicinu goriva trosi koji injektor i moze vidjeti koji su pritisci goriva u railu prilikom paljenja i kasnije u samom radu motora...
Ali ako ti je na nekom od injektora riknuo povrat goriva on to na dijagnostici nemoze vidjeti, odnosno moze, ali na nacin da prilikom paljenja prati pritisak u railu jer nakon jednog ciklusa odnosno 2 kruga radilice, pumpa bi vec trebala napraviti pritisak od nekih 250 bara i u tom drugom ciklusu motor pali....
Ali...
Ako mu pritisak u railu ne skoci u tom prvom ciklusu i motor vrti i vrti a pritisak goriva u railu se lagano podize onda ili ti nevalja koji od injektora ili regulator pritiska na pumpi ili sama pumpa...
A povrate injektora isto mozes ispitati ali ne preko dijagnostike nego cisto mehanicki sa menzurama s tim da ti u tom testnom razdoblju od 60sec ili 1min injektor smije vratiti u povratu max 20ml...
+385977970759 Zlatko

zelj01

Danas ujutro upalio. Nije na prvi zub al za sad je dobro. Vidjet cu kak ce dalje...